Tuesday 3 April 2012

sentap rm101.00 ???!

Views
Assalamualaikum w.b.t 

Apo khobar anda - anda semua ? Harap - harapnya baik macam saya la yerk . . Ecceewwaah !
Masih dalam mood cuti - cuti semester . Bukan cuti -cuti Malaysia woo ! Hahaha . Kalau cuti - cuti malaysia alamat nya memang merdeka la woo . merdeka  ! merdeka ! *tetibe . . .

Semalam duk syok - syok tengok TV citer roda - roda kuala lumpur . Alkononnya la nak berlagak jadi polis la kan . Tapi , tengok pistol pon da nak pengsan memusing - musing 14 kali pusing daa . hahaha . . dapat la mesej dari kawan aku nih bagitau yangg no pin MUET da boleh di beli . OKE ! lepas dari tu punya la excited macam - macam dok rancang nih nak out besok nih , nak pergi beli no pin  la , beli HiGoat la..Ala , susu kambing yang mbek mbek tuh . .haha . Sekali minum sure mengembek yerk macam kambing patah tanduk 14 belas..haha * merepek . . 

Oke  . Pagi tadi keluar dengan mak aku . Maklumla , anak mak kan . Kalau mak ikut boleh la bodek membodek kan . Lagi pon aku kan sekarang ni tengah buat bajet 2012 . Ala , yang kita dok tengok - tengok kat tv mybajet tu la..Haaa , yang tu la aku dok bajet . . Haha . . *melampau  ! 

Oke . da sampai BSN tu punye la orang  ramai bersusun - susun macam kereta api gerabak yang bawak barang - barang ke hulu ke hilir tuh . . Tekan la dia punya butang ambik nombor tu dapet nombor 55 , sekarang nombor 39 . . .adooii mak !! Fuhh , terpaksa la jugak bertarung separuh mati sebab  nak beli no pin nih . 

Minit berganiti minit , jam berganti jam , hari berganti hari . .*tipu la tu kan . . .Tiba - tiba . .ting ! tong ! lima puluh lima *lebih kurang macam tu la.. Tibanya giliran aku . Da sampai kat kaunter bagi kertas untuk beli nombor pin tu dekat abang ensem tuh..Haii , sejuk mata memandang . . *haiiikkk . . gatal! Laki orang tu niena . .. heeee ^_v .. Oke , tetiba abang tu tanya aku, "tahu tak harge ni berape ? "*loghat terengganu . . Aku dengan laju nya geleng - menggeleng macam orang bollywood dok menggeleng tuh . . hahaha . . Yang aku set mind dalam kepala no pin ni about RM6 - RM10 . Lepas tu abang tu senyap . Then dia print something kat atas kertas tuh and bagitahu "harge die rm101.00 . ." glrrrppp ! glrrppp ! sentap pon ada ...Aku pulak  jawab , "bia betol ? tipu erk ?" Sempat lagi dok bergurau canda bagai... Ingatkan abang tu menipu . Dia jawab " ye , betol  . . *nampakla senyum kecik die tu sikit . Amboi , konon jual mahal abang ni kan . Senyum je lar banyak - banyak pon . Aku tak bagitahu orang punye lar . . heee..dalam hati lar . . Ngok lam purse ada rm85 ringgit dan sen sen sen...alamak ! mati aku . . Baru teringat mak aku pon masuk sekali dalam bsn tadi . . Apa lagi , kuip - kuip la panggil mak aku and bagitau dengan senyum kerang yang tak berapa wangi hapak lemau bagai nih .  . .hehee.. apalagi, bayarla mak aku ni rm101.00 . seratus lebih woo terbang wooo...! Nasib baik bawak mak aku sekali . Kalau tak memang malu -semalu - malunya la aku depan abang tu . Lepas ni , aku buat muka 1.50 sen jerla depan dye..50 sen sikit sangat . .hihhihi..

Okey la . Panjang pulak aku melalut petang nih . Kalau tak biasanya pendek bukan maen aku punya entri kan . . So , kali ni bagi ekstra kasi panjang wooo ! Rasa macam tulang belikat berbelit -belit dah nih dari tadi duk mengadap cinta muka blog nih . . haha .. Rasa nak membaringkan tulang belikat enam belas kerat nih . Papepon , selamat beriadah . Jom - jom minum susu kambing higoat mbek ! mbek! mbek ! Sure tengah tidor nanti mesti mengembek..hahaha..

Babai !




!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: