Thursday, 28 November 2013

Tak Tahu Nak Bagi Tajuk Apa

Views

Assalamualaikum w.b.t


Ini adalah entri di mana beberapa manusia meluahkan perasaan yang entah pape. Mohon jangan muntah dan menjuih bibir bila tengok manusia-manusia seperti mereka ni.hehe




Yang belakang-belakang tu pon tak ketinggalan nak snap-snap jugak.hihihi



Masa ni student laen belum serbu lagi dewan kuliah ni, so apelagi. snap-snap la dulu.
 Ni semua Mutya punya plan.
Congarate Mut ! It's working ! haha. Mengong-mengong semuanya.

Btw yang bertudung merah tu la Mutya. Dari Jakarta. Very friendly person.
Mutya masa first-first masuk kelas kitorang dulu senyap je. Sampai kitorang pun takut-takut nak tegur dia. Tapi bila da lama-lama sekelas jadi rapat giler. Macam da kenal 2 3 tahun. Makan sesame, duduk dalam kelas sesame. Masih ingat lagi Mutya pernah bagitahu aku dalam sesi luahan perasaan dolu-dolu.haha.


" we always talk and talk .. anyway nice to chat with u .. and other friends .. they are kind to me .. so thanks a lot to welcome . cause im new and alien in this community .. first time i was afraid that u guys wouldnt accept me .. and just busy with ur own .. but my thought was wrong .. u guys so warm and kind .. and also funny ... so thankfull to know u all .. i would like to say thanks so many time for ur respect and understanding me .. please do remind me if i do something wrong .. i accept all critics as long as it's not rude in the show off "


Dan hanya ni yang mampu aku reply tatkala masa tu memang sebak giler.
 Yerla, tetibe masa chat Mut bagi mesej camni.


 "nice to meet you and nice to know you...dont worry , we always accept u and we just like you...we're in the same level , so dont be awkward and weird with us yaa...we really love you and you are our friends and family also..so , just have fun with us yaa "





Hmm..tu jelah nak citer.
Motifnya kat sini berkawan biar seribu, berkasih biar satu.
 Opps!hihi

Babai !

Jap2, lupe nak bagitau
Salam Jumaat. Penghulu segala hari. Jangan lupa baca surah al-Kahfi
Peringatan untuk diri sendiri jugak ;)


Babai sekali lagi. hehe






!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

2 comments:

Meutia Nadhilah said...

Omg!!! How sweet you are!!! I'm crying right now .. lol .. so touched ... <3

Niena Sweetlurve said...

hihi!!! but please don't crying front of me. I'm afraid that i'll follow crying with u.. See ! i'm crying now ;'( haha lol