Friday 30 December 2011

Picture | We Are together gether...:)

Views
Assalamualaikum w.b.t

Oke . ,Entry kali ni ringkas jerk . Juz nak cerita sikit about feast kelas aku . .

Meh nengok - negok kat bawah nih . . ! sesi photoshoot kami . . 



OKE ! abaikan orangnye dan tengok baju yang sedondon tu . . :)
Ini tema baju kelas kami . .memang superr awesome . .<<< puji lebih !




Sampai jer destinasi terus cari ni . . .ini memang menu wajib aku bila datang KFC . .

Urmm..sodappnye . !



Ini pun memang menu wajib aku . .. paling sodap..!


Dan ini pon wajib ! <<<soo delicia . .


Ngap - ngap ..


Model - model KFC yang tak diiktiraf . . Hahaha <<< Jahat !


OKE . . siap dengan sudu dan garfu oke. .!



urmm...no komen . . :p


Teringin nak maen ni . . tapi malu . . .grrr...so,snap -snap gambar jer la... :)


ni pon same !


Oke ! Ni nak promo sikit . sape-sape yang duduk area KB or nak buat spek boleh datang sini 'Dekita Optometrist'. Servis dia memang memuaskan and akak - akak yang kerja kat sini baik sangat . . .
Aku sempat snap gambar banner dye jerk , tak sempat nak snap gambar akak-akak COMEYYY tu . .


Arggghhh ! Jangan buli saya . .. <<<< Jahat ! :)


Oke ! Serius !Memang kami penat sangat masa ni . . 


x___x <<<<< Penat !


p/s : Hope lepas ni dapat keluar lagi macam ni ngan classmate . . tersangat la beshhhh !



Ok . . Penat suda . . 

Babai . .!













!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: