Friday 11 November 2011

tengok..sape yang kena..!!

Views
Assalamualaikum =_=
Hype semua readers2 and bloggers2,follower2 yang sentiasa loyal dengan saya . 
Terima atas sokongan anda .
dan saya hadiahkan senyuman untuk korang . 

===_______===

haah . Amacam ?? ngehhehe.

Hari ni ada benda yang nak di tag untuk rakan - rakan bloggers. Kita tengok sape yang kena.hee.
Firstly, untuk korang yang terlepas baca entry aku yang lepas korang boleh nengok  SINI . 

PENTING !!


OKE OKE.Kita balik kepada tajuk kita hari ni , ececeh..

Ni soalan untuk korang yang aku berkenan . 


1  Sape yang paling penting dalam hidup korang ? kenapa ?
2  Idola korang ?
3 Memori yang korang tak boleh lupa waktu kecik - kecik dulu ?
4 Kalau tak boleh tidur ape yang korang buat ?
5 Minima korang online dalam sehari ?
6 Blog sape yang korang suka terjah bila online ?
7 Bila sedih apa yang korang selalu buat ?
8 Kata Najwa Latiff cinta muka buku . Kata korang?
9 Kamu benci bila....
10 Ada visi dan misi hidup ? citer sikit . 
11 Impian korang pada masa depan ?

Saya nak tagged : AWAK , AWAK , AWAK,AWAK,AWAK , AWAK , AWAK , AWAK , AWAK , AWAK dan  AWAK .

Jenuh dok fikir nak tagged sape .


!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: