Friday 4 April 2014

Beautiful Words For Beautiful Friendssss

Views


Assalamualaikum w.b.t

Takda sape pon dalam dunia ni boleh hidup sorang-sorang.
 Tanpa keluarga, tanpa kenalan, tanpa sahabat, tanpa jiran and so on di sekeliling. If aku is the one of the people like that, living alone in the world, I'll be messy maybe!


Syukur Alhamdulillah. 

Allah hadiahkan aku kawan-kawan yang baik disekeliling aku. Even I know ada yang tak suka, look at me like I've doing mistakes with them, always looking for my fault but I don't mind at all because I don't have time to care with such of this people because I'm too busy caring, loving and bonding with the most people that I love in this world. Sorry !

 All the praises to Allah for this special gift :')


If awak-awak semua perasan saya banyak update entry, status or posts with friends and classmates. Itu semua sebab saya sangat menghargai mereka. Mereka yang mencorakkan hidup saya. Pahit, manis, suka, dan duka. This such things la yang buatkan hidup saya happy, colourful and wonderful as well. Tak tahu nak describe macam mana sebab kalau boleh hari-hari nak tulis entry-entry cenggini supaya mereka tahu yang rasa sayang saya dekat mereka sangat besarrrrrrrrrrrrrrrrr.  


Eh tapi bukan bermakna saya tak menghargai family saya taw! Family is always number one.
 Itu nanti kita cerita laen okeyh!



Those people who are made my day more meaningful.
Thank you guys!



Ya Allah,
Sayang sangat-sangat dengan mereka semua nih,



Ya Allah, 
Peliharalah mereka dalam lindunganMu,



Ya Allah,
Terima kasih kerana menghadirkan mereka dalam hidupku,



Ya Allah,
Selamatkan lah mereka andai mereka tersasar kerna aku khuatir tiada lagi sahabat yang dapat 'menarik' aku daripada tersasar di jalanMu



Terima kasih Allah,
Terima Kasih sahabat,


Sincerely, 
Niena Sweetlurve, Niena Shaklee and Niena Comellllll! *hehehehe




Btw Selamat bermid-sem

See you soon !
xoxo



Assalamualaikum w.b.t










!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: