Friday 7 March 2014

PROMOTION ESP BELI 6 PERCUMA 1

Views


Assalamualaikum w.b.t 

Alhamdulillah. Ada jugak masa update blog sendiri. Macam biasa hari ni nak cerita sikit pasal ESP Shaklee ni. Bulan ni nak lebihkan sharing pasal ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protein sebab bulan ni memang bulan penjimatan untuk peminat tegar ESP ni termasuk diri sendiri sebab bulan ni Shaklee adakan promoi beli 6 ESP dapat percuma 1 ESP. Wooowww! Tak ke jimat tuh? Bayar dengan harga 6 canister ESP tapi dapat 7. Alahaiiii. Jimat sangat tuh. Rugi sangat kalau tak grab cepat-cepat. Tapi kalau nak beli satu-satu pun boleh tapi tak dapat lah ESP yang free tuh :)

Ok2. Kenapa ESP ni always jadi hot setafff dekat Shaklee??? Of course la sebab benefit yang korang akan dapat daripada setiap sudu ESP yang korang ambik setiap hari tuh. Bukan untuk luaran jer, tapi untuk dalaman jugak. Pendek kata pakej all in one lah. 

Lagi satu apa yang best pasal ESP ni adalah sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur. Tak kira kecik, besar, tua, muda, lelaki, perempuan, boy, girl (eh bukan ke sama maksudnya tuh ehehe ) ala pendek kata satu family lah! Lagi-lagi tengah promo beli 6 percuma 1 skang nih. Lagi lah jimat. Nanti tak payah berebut-rebut lagi dah sebab tak ckup. hihihi. Haa! So cepat-cepat grab promo ni k ;)


Tengoklah khasiatnya dah banyak dari sekecik-kecik masalah sehinggalah sebesar-besar masalah. Dengan izin Allah insyaAllah boleh solve semua problem. Tapi kena usaha jugak taw then selebihnya tawakal dan berserah kepada Allah sebab Dia yang memberi penyakit dan Dia jugak yang menyembuhkan. Takde penyakit yang tak boleh ubat kecuali mati kan? So, kena usaha dari sekarang la cegah sebelum terlambat :) InsyaAllah.


Kat bawah ni ada senarai set ESP yang mungkin bersesuaian dan boleh membantu menyelesaikan dengan masalah yang korang alami.




set 1:: ESP + VITAMIN E COMPLEX 
- kulit cantik dan cerah/natural beauty tanpa perlu bermekap, hilangkan parut dan awet muda.

set 2:: ESP + OMEGAGUARD 
- kurangkan risiko keguguran bayi pra-matang, bagus untuk wanita hamil dan menyusukan anak dan bagus untuk perkembangan otak bayi.

set 3:: ESP + Vita-Lea Iron Formula 
- kesihatan optimum, vitalea adalah multivitamin dengan zat besi

set 4:: ESP + LECITHIN
- mengembalikan bentuk badan selepas bersalin/kurus, ESP akan memberi rasa kenyang manakala lecithin akan menghancurkan lemak.

set 5:: ESP + Alfalfa Complex
- milk booster, kesihatan dalaman.

set 6:: ESP + GLA Complex
- ikhtiar untuk hamil, stabilkan hormon, set eczema

set 7: ESP + OsteMatrix 
sakit kepala/kurangkan jaundis untuk bayi yang menyusu ibu dan memberi tenaga juga baik untuk mereka yang sering mengalami lenguh-lenguh badan.

set 8:: ESP + Zinc Complex 
sembuhkan luka bersalin @ pembedahan.

set 9:: ESP + PERFORMANCE DRINK
- kekal bertenaga ketika berpuasa dan bagus untuk mereka yang aktif bersukan. 


So, ni memamg peluang yang sangat rugi kalau korang tak grabbb awal-awal taw!
Apepon kalau berminat boleh terus :

sms :  017-9453757 
atau

 inbox facebook Nor Amanina nih.

Sekali lagi rugi taw korang kalau tak grab promo nih! Apapon if purchase dengan saya insyaAllah kita guide korang semua. So, jangan risau k kita takkan biar customer kita camtuh jek.


Ok babai !

Assalamualaikum.














!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: