Sunday 12 January 2014

Yeaaayyyy !

Views

Assalamualaikum w.b.t
Hi !

Alhamdulillah ya Allah.
 Lega sangat-sangat. Baru je habis paper untuk final semester 1 ni. Punya la tak sabar gila nak keluar dewan tadi walaupun soalan belom habis jawab lagi. Haha! Nampak tak ke'tidaksabaran' di situ. Syukur walaupun penat tangan menulis, sebab kena buat esei untuk setiap soalan paling kurang lecturer nak 2 muka setengah x_x

Bayangkan satu jam pertama tu aku masih lagi buat soalan yang nombor satu, ya Allah perasaan masa tu tak yah cakap la. Sangat takut sebab 3 soalan belum lagi berjawab. Alhamdulillah. Allah Maha Pemurah dan Maha Pembantu. Walaupun masih tinggal lagi satu jam setengah untuk mengarang lagi 3 esei Allah permudahkan semuanya. Alhamdulillah, Terima kasih ya Allah :)

Okay! Dah habis final ni maka berakhirlah jugak semester 1 untuk tahun ni. Hmm, syukur sepanjang semester ni Allah hadiahkan aku dengan roomate yang baik-baik, kawan yang baik-baik, lecturer yang hebat-hebat, classmates pon baik, jiran bilik yang peramah walaupun kami berlainan bangsa.
Alhamdulillah.


Dengan roomates tersayang :)))


So lepas paper tadi kitorang snap-snap la gambar. Nak buat kenangan katanya. Tak habis-habis dengan kenangan. Hikhik ! *icon monyet senyum*







Salam perpisahan :') . 


Complete!
Muat-muat 12 orang
Dalam banyak-banyak paling suka gambar ni. 
 Sweet gitchuu :)


Lepas tu Sakinah bawak kitorang makan kepci. Omnomnom! Btw thank you Faz belanja kitorang ayam kepci. Sedap! Gebu giler ayam tu. haha


2 orang ni tengah membebel dekat orang phsyco. Daripada kitorang makan sampai kitorang nak balik asyik tengok je. Pastu siap jeling-jeling lagi. Ain kata " ni kali pertama dan TERAKHIR aku mai sini" . Baq hang ! Marah benor dia tuu :p


I'm gonna miss this moment !




Dan tak lupa jugak kawan-kawan 'kipas susah mati ni'. Hehe
Sayang kamu, kamu, kamu dan kamu selamanya !












Dear friends, classmates and roomates, 

Terima kasih semua sebab sudi jadi kawan aku, roomates aku, and sahabat aku yang sangat caring. Sudi sama-sama dengan aku masa susah senang, suka duka, banyak tolong aku, nasihatkan aku. Terima kasih untuk semuanya. Tak terbalas semuanya. Semoga Allah lindungi kalian semua. Syukran kasiir :') 

Sincerely, 
Niena Sweetlurve :)




Hmm, tu je lah nak citer.

Babai !

*esok balik!yeayyy!!







!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: