Saturday 11 February 2012

Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat

Views
Assalamualaikum w.b.t 

Bismillahirrahamnirrahim , hari ini dengan rasminya aku nak join segmen "Saya Tersenarai dalam 1000 blog terhebat" .Oke .syarat penyertaannya pun teerrrsangat la mudah . . Semudah 1 , 2  ,3 bak kata Chef Riz . .ekekeke . . 


How to Join ? 3 easy steps :)

Buat satu entri betajuk Segmen Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat

copy banner di atas dan link kan ke entri ini
http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-tersenarai-dalam-1000-blog_08.html

hantar link entri anda di bahagian komen dan bagitahu sama ada anda adalah pengguna blogskin atau blog design*wajib *

Ngok , senang kan ? Korang - korang jom la join .  klik SINI . 

Babai ! ! !






!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: