Monday 23 January 2012

GIVEAWAY by APRICOT PIE : MARILAH MENUTUP AURAT

Views

بســـــــــم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini dengan rasminya aku nak join "GIVEAWAY : MARILAH MENUTUP AURAT" ni . 
Very - very awesome tajuknye ni . Apa yang membuatkan aku tertarik dengan contest ni ialah tajuknya yang memang jarang - jarang sekali boleh jumpa dalam sebarang contest mahupun giveaway dan sebagainya lah . 

Btw congrates to Cik Apricot Pie (bukan nama sebenar kan ?) ekeke . . .  sebab wujudkan giveaway dengan tajuk yang very awesome nih . Dan if korang nak join jugak contest ni boleh terus picit + tekan + klik sini ok .  Syarat nya pon sangat senang . Kacang jerr dookk . .




'Tercipta engkau dari rusuk lelaki , bukan dari kaki untuk di alasi , bukan dari kepala untuk dijunjung tapi dekat dibahu untuk dilindung.....' -wanita - 



Kenapa saya bertudung ? Saya bertudung kerana ini adalah satu kewajipan saya sebagai WANITA ISLAM . Dan dalam islam , MENUTUP AURAT  itu adalah WAJIB kecuali muka dan tangan . Tidak kira lah cara kita menutup aurat itu mengikut fesyen atau trend mana sekalipun asalkan ianya tidak keterlaluan sehingga melanggar batas - batas syariat islam . .


So , Jom la tutup aurat  . . . :)


Babai  ! !


psssssttt . . contest ni bermula 16 Januari sehingga 30 Januari je tau . .So , cepat - cepatla join ok . Mane tahu kot - kot korang boleh menang ke . Tak rugi mencuba sayangss :)









!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

2 comments:

apricot pie said...

salam..thx join..:)..yg pnting kbaikan yg kita share..bila mnulis..jd contoh..slmat brkenalan..:)

Niena Sweetlurve said...

wsalam..thnx very much..yaa , itu lah sbnrnya tjuannya, btw slmat brknalan jga :)