Sunday 11 December 2011

Dinner di hujung minggu

Views
Assalamualaikum w.b.t

Apa habaq yer semua bloggers and readers sekalian . ? Hope sihat la yer macam aku sekarang yang baru je sembuh dari *ceret speret* . .hah? ada yang tanya ceret speret tu ape ?
 Ala , cirit - birit la . .Hape la korang nih .

OKE OKE . Sebenarnya baru je balik kelas . Balik kuliah tadi , sampai jer bilik , tutup pintu , terus on laptop and terus sign in and terus hupdate blog . .Hehe . Berapa banyak kali terus daa . 

Dinner di hujung minggu . Ececeh , tajuk memang kelass gitu tapi tak de la kelass sangat pon . 
Biasa - biasa jer .  


*baca ni dulu!

Disebabkan status diatas , hari tu bila kakak aku and abang ipar aku datang ambik aku dia orang bawak aku pegi menikmati makan malam yang sangat superbb lah . *ayat yang sangat skema  . . 

Haa , aku masa tu memang syok giler la . Sape jer yang tak syok bila da seminggu tak makan nasi sebab trauma nak makan,tetiba orang ajak pergi dinner dan kebetulan pulak aku memang lapar tahap maksima malam tu .  Fuhh , aku apa lagi . .Hahaha . . 

Tempat nya pun tak jauh pon dari kolej aku , duduk dekat restoran tu pon dapat tengok bangunan kolej ni . Kira nya lepas - lepas ni kalau rasa nak makan yang agak superbb sikit boleh la datang sini yerk . 


*SESI PHOTOSHOOT / SNAP / AND AMBIK - AMBIK GAMBAR




Kami lebih prefer makan dekat pondok ni . Kononnya nak rasa suasana kat kampung . ngehehee..



hanya melahap potato pringles tatkala makanan yang ditempah tak kunjung tiba . . *ayat penyedap . c(=


*anak sedara cik su tetap sabar menunggu . . 


      

*dapat snap air jerk sebab makanan tak sampai lagi .                


              
~minum air *Anak sedara diutamakan . . sob2..=((


Hee . So , macam tu jer la pun . 

OKE ! Fullstop ! masa untuk rehat mata , rehat badan dan apa lagi ??
Hujan - hujan ni tido la ! 
hehehe . . 

Babai . . . 


p/s : entry ini hanya sekadar perkongsian sajer and selamat membaca . Terima Kasih .

!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: