Thursday 20 October 2011

HAPPY BIRTHDAY!!!

Views
Assalamualaikum w.b.t....
Salam perkhabaran untuk semua readers and bloggers2 sekalian...
Alhamdulillah,masih diberi kekuatan jari-jemari dan kekuatan mata yang layu lagi sepet lagi indah ini olehNya untuk mengupdate blog malam nih...ekekeke..

Hmm,bila online jerk tadi tengok berderet2 yang  birthday nye hari ni..tapi aku tak sempat pulak nak singgah wall sorang2 wish birthday dyeorang,so aku abadikan wish aku kat korang lam blog aku nih and biar memori kita tercipta kat sini bak kata Shila Amzah lar..huhuhu...nih pesanan ringkas seringkas ringkas2nya untuk korang , sungguh , ringkas jer, tapi tetap TEPAT,PADAT , dan MUTAKHIR...=)

Antara bait2 pesanan aku untuk korang..

Jeng3.. 

"Selamat Hari Lahir,semoga panjang umur,murah rezeki.,mudah2an pertambahan umur korang seiring dengan pertambahan amal,.ingat,buat baik berpada-pada,buat jahat berkali-kali.,ehh,silap.,buat jahat jangan sekali2 okey..;)"

Hmm,by the way la,tadi umah aku pun sempat jugak buat majlis hari jadi anak buah aku nih..
Ala,majlis serba ringkas je pon,tapi meriah tu sudah pasti la...Biase lah,budak2 kan,tak de la kisah sangat bentuk macam mana majlis dia orang nih,tak macam kite2 remaja yang nak meningkat dewasa ni kan..majlis mesti superb,gah semegah-megahnya.,.tapi tak kisahlah cmne bentuk majlis tu sekalipun,janji majlis lancar kn,.terus BERES!!

Papepun,happy birthday ye Adik Mia...=)




 Majlis tadi pun memang serba ringkas sangat,just ajak sedara mara,.program last minute,macam ni lah gamak nya kan...Makanan pon tak banyak yang sempat kite orang prepare,,

Antara makanan yang disempat di touching2,diuli2,ditumbuk2..
Ini lah rupa nye..




Koktail,yang ni aku tak tahu hasil sentuhan sape..tapi sedap jugak,punyala satu tong besar aku dengan akak aku buat,tengok2,fuuhhh,suci,bersih,murni semurni murninya sedare2 aku sapu..tengok,kat situ pon da jelas keenakannya kan..kikiki..



Haa,ni pon aku tak tahu nak bagi name kuih ape nih hah..,mak aku punye touch up kuih ni bukan maen lagi.,tapi,licin jugak dok...



Hmm.,ni objek yang bercolour2 ni wajar lah ada kan.,dan ni memang sah2 kite orang yang buat dengan hujung jari telunjuk ni dekat bandar nih haa..haha,.Ni sebelum majlis,bila da masuk majlis,macam ni la jadi nya..


hah?macam mane?macamni lah.,sampai masa nak kena korbanla kek nih..ekekeke...



Mak Ngah dengan Hana tomey2 pon ade...



eeii...comeeyyy...budak ni lah sorang2 nye bile tengok pipi dye geram2 jer nk cubit2...
=p



peace..;)



tengok,.terserlah muka kepenatan aku kat situ kan..??

Hmm...okeylah,aku pun memang dah penat nih..masa nak memanjakan mata..

hope korang enjoy your reading okey..

see you..

babai~~~





!...Lepas baca LIKE dan KOMEN sekali tau...!

No comments: